Lucky charms | gehaakte armbanden

Lucky charms: mintgroen en roze

Als kind kreeg ik geen genoeg van de film Grease. Zodra ik uit school kwam zette ik de videorecorder dan ook aan om de film voor de zoveelste keer te kijken. Hierdoor is een uitspraak uit Grease me dan ook altijd bijgebleven: “See a penny, pick it up. All day long you’ll have good luck!” Met deze quote van Jan als uitgangspunt haakte ik deze vrolijke ‘lucky charm’ armbanden met een geluksbedeltje. Het garen dat ik gebruik is 100% katoen.

Wil jij ook graag zo’n gehaakte armband met een geluksbedel? Tegen een kleine vergoeding (5 euro per stuk, incl. verzendkosten) maak ik graag een gehaakte armband met een bedel voor je. Stuur een mailtje naar truttebellenl@gmail.com en laat weten welke kleur je mooi vindt. Hieronder vind je een foto van alle kleuren die ik in huis heb om een armband te haken.

Rij 1, boven – van links naar rechts: paars, lichtblauw, mintgroen, appeltjesgroen, geel.
Rij 2, onder – van links naar rechts: oranje, zalm, rood, roze.

Liefs,
Truttebelle

2 gedachtes over “Lucky charms | gehaakte armbanden

    • Hoi Eva, je begint met een paar lossen, haakt in de eerste losse een vaste zodat je een rondje hebt. Dan haak je een losse en ga je verder in de rondte. Net zoals je dat ook doet bij het haken van een spiraal. Ik hoor graag of het gelukt is! 🙂

Geef een reactie

